w Ozorkowie
prowadzi kompleksową opiekę nad dziećmi, uczniami i młodzieżą
to placówka nastawiona na stałe podwyższanie jakości świadczonych usług oraz systematyczne doskonalenie zawodowe pracowników.
Jesteśmy Poradnią dynamicznie wzbogacająca warsztat
i formy pracy merytorycznej o nowoczesne metody pracy. Stopniowo przekształcamy się w placówkę o charakterze doradczo – terapeutycznym z zachowaniem działalności diagnostycznej i orzeczniczej.
i formy pracy merytorycznej o nowoczesne metody pracy. Stopniowo przekształcamy się w placówkę o charakterze doradczo – terapeutycznym z zachowaniem działalności diagnostycznej i orzeczniczej.
Klimat Poradni sprzyja pracy zespołowej, udzielaniu pomocy jej podopiecznym oraz wzajemnym wspieraniu się pracowników.
Prowadzimy diagnozy:
· trudności w nauce oraz specyficznych trudności (dysleksja, dysgrafia, dysortografia i dyskalkulia).
· zaburzeń emocjonalnych i zaburzeń zachowania
· podłoża trudności wychowawczych
· surdopedagogiczną i tyflopedagogiczną
· autyzmu
· niepełnosprawności intelektualnej
· potrzeby wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
· zaburzeń komunikacji językowej, wad wymowy
Podejmowana jest terapia indywidualna i grupowa:
· terapia psychologiczna
· terapia pedagogiczna
· terapia logopedyczna
· terapia surdopedagogiczna
· terapia tyflopedagogiczna
· terapia zaburzeń ze spektrum autyzmu
· socjoterapia
W ramach doradztwa zawodowego prowadzone są:
· badania psychologiczne i pedagogiczne
· badania preferencji zawodowych
· konsultacje indywidualne z młodzieżą dotyczące wyboru ścieżki kariery zawodowej.
Prowadzimy również:
· terapię integracji sensorycznej (w ramach zajęć WWR)
· zajęcia w zespołach wczesnego wspomagania rozwoju
· trening słuchowy metodą Warnkego
· zajęcia grupowe w ramach Treningu Umiejętności Społecznych (TUS)
· przesiewowe badania wzroku, słuchu i mowy za pomocą platformy do badań zmysłów
· „ Szkoła dla rodziców”
Oferta może być dostosowana w miarę zgłaszanych przez Państwa potrzeb.
Zajęcia grupowe dla dzieci i młodzieży na terenie Poradni:
Zajęcia stymulujące
rozwój mowy
|
Zajęcia dla dzieci 4, 5 letnich nie uczęszczających do przedszkoli - Grupy do 3 osób. Prowadzenie: mgr Dorota Żurek |
Zabawy z tabliczką
mnożenia
|
Zajęcia dla uczniów klas II-VI mających trudności z zapamiętaniem tabliczki mnożenia. Prowadzenie: mgr Alicja Nyczaj – Matusiak |
Matematyka na
wesoło
|
Zajęcia przeznaczone są dla uczniów klas IV i V szkół podstawowych, mających na celu doskonalenie umiejętności rozumienia zadań tekstowych. Prowadzenie: mgr Alicja Nyczaj – Matusiak |
Zwróć uwagę na
uwagę
|
Zajęcia dla dzieci klas młodszych, mających na celu poprawę koncentracji uwagi. Prowadzenie mgr Alicja Nyczaj – Matusiak, mgr Anna Sadecka |
Mindfulness - trening uważności | Zajęcia warsztatowe dla dzieci i młodzieży Prowadzenie mgr Joanna Hajdys |
Okiełznać trudne emocje | Zajęcia warsztatowe dla dzieci z zaburzeniami emocji i zachowania . Prowadzenie mgr Joanna Hajdys |
Terapia ręki | Zajęcia warsztatowe dla dzieci. Prowadzenie mgr Joanna Hajdys |
Terapia ręki
dla smyka
|
Zajęcia dla uczniów klas I-III mające na celu usprawnianie motoryki dziecka, ćwiczenie kaligrafii. Prowadzenie: mgr Katarzyna Janowska |
TUS
dla najmłodszych
|
Zajęcia dla dzieci 7-8 letnich mające na celu naukę umiejętności społecznych. Prowadzenie: mgr Katarzyna Janowska, mgr Joanna Sowińska |
Czytaj z nami zwierzakami |
Efektywna metoda czytania wspierana nagraniem dla uczniów klas I-III.
Zajęcia stymulujące i wspierające naukę czytania i pisania dla dzieci mających trudności w nauce. Prowadzenie: mgr Anna Sadecka
|
„Fonemki” | Zajęcia grupowe usprawniające słuch fonematyczny. Prowadzenie: mgr Katarzyna Janowska |
Szanowni Państwo!
Z uwagi na zachorowania na COVID - 19 w naszym kraju, zwracamy się z prośbą
o zachowanie szczególnej ostrożności, zachowanie reżimu sanitarnego (zakrywanie ust
i nosa, dezynfekowanie rąk, noszenie rękawiczek, zachowanie dystansu), a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do kontaktu z osobą zakażoną, zmianę terminu wizyty
w Poradni.
i nosa, dezynfekowanie rąk, noszenie rękawiczek, zachowanie dystansu), a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do kontaktu z osobą zakażoną, zmianę terminu wizyty
w Poradni.
Osoby zgłaszające się do poradni bezwzględnie muszą być zdrowe (bez kataru, kaszlu i żadnych objaw choroby).
Termin wizyty można ustalić telefonicznie.
Pomoc udzielana przez poradnię jest bezpłatna i nie wymaga skierowania.